آموزش طراحی لوگو های ساده و موثر

اگر می‌خواهید طراحی آرم را با فتوشاپ یا سایر نرم‌افزارها بیاموزید، طراحی آنلاین آرم به شما در آموزش طراحی آرم کمک می‌کند، اما اگر می‌خواهید برای آموزش رایگان طراحی آرم بروید، منابع زیادی وجود دارد که می توانید نمونه ای از آن را اینجا ببینید.

 

تایپوگرافی به درک مشتری از برندها و موفقیت برندهای موفق کمک می‌کند. انتخاب نوع مناسب می‌تواند لوگو را به‌یادماندنی، بلند پروازانه، قابل‌اعتماد و هیجان‌انگیز کند. به دست آوردن حداقل آرم‌های تایپی از آرم‌های نمادین آسان‌تر و کارآمدتر است.

در اینجا ما به چگونگی استفاده موفقیت‌آمیز از طراحی یک‌به‌یک در آرم‌های پرنعمت و سایر خلاقیت‌ها خواهیم پرداخت و با استفاده از نکات بسیار اساسی انتشار، از جزئیات ایجاد یک مارک مؤثر برای انواع مشاغل یاد خواهیم گرفت.

قلم، اندازه، شکل، وزن، ردیابی، هم ترازی و تغییر رنگ ساده می‌تواند طرح‌های تایپوگرافی شما را افزایش داده و به‌سرعت آن‌ها را با صنعت سازگار کند. اگر می‌خواهید هنگام مطالعه طرح‌های خود را به دست آورید، باید به Adobe InDesign بروید.

ما از چند فونت در فهرست استفاده خواهیم کرد، من آن‌ها را در زیر ذکر می‌کنم، اما اگر می‌خواهید خود را انتخاب کنید، می‌توانید چند فونت آرم تایپوگرافی بسیار خوب را در اینجا پیدا کنید:

با استفاده از InDesign طراحی کنید

طراحی آرم چاپ تصویر در طی این آموزش با استفاده از Adobe InDesign جمع‌آوری‌شده است. برای ایجاد دوباره آرم هنگام خواندن، InDesign را باز کرده و یک سند قابل‌چاپ جدید ایجاد کنید. اندازه را روی A4 و جهت جانبی قرار دهید. در حال حاضر تعداد صفحات را روی 1 تنظیم کنید. در صورت لزوم می‌توانید صفحات را اضافه کنید. تأیید را کلیک کنید.

  1. Empressend را اجرا کنید
    بسیاری از شرکت‌ها از طریق مشارکت یا همکاری ایجاد می‌شوند و به‌عنوان‌مثال و به‌عنوان بخشی از هویت شرکت خود خواهند بود. اسمیت و پسران، D&G، H&M، جونز و شرکا.

مشاغل رسمی که خدمات مشتری ارائه می‌دهند، مانند شرکت‌های حقوقی یا مشاوره مالی، متناسب با این نوع طراحی نام تجاری و همچنین مؤسسات آموزشی یا دانشگاهی مانند دانشگاه‌ها و موزه‌ها هستند.

این طرح آرم نمونه‌ای عالی از ایجاد آرم تایپوگرافی است. این با استفاده از Xelon 540 LT Std که به زبان رومی و ایتالیک تعریف‌شده است، ایجادشده است، اگرچه هر فونت serif با طراحی زیبا و زیبا می‌تواند به همان اندازه کار کند. وزن شیب‌دار Xalon شامل یک علامت نشانه جذاب است که شخصیت‌های سنتی‌تر را تکمیل می‌کند.

ملکه بیش‌ازحد
همچنین می‌توانید یک ampersand برجسته را در قلم sans serif تنظیم کنید. این باعث تغییر ظاهر و حالت طراحی آرم می‌شود. این طرح نمونه در BonvenoCF Light تنظیم‌شده است. این ممکن است برای یک آژانس دیجیتال یا یک شرکت فناوری یا برای یک بیمارستان مدرن یا اعتماد بهداشتی خوب کار کند.

سطح 1

برای بازآفرینی طراحی مثبت این سری در نمادهای قدیمی، به InDesign بروید و سندی را که قبلاً ایجاد کردیم باز کنید.

 

یک راهنما را از نوار بالا به پایین بکشید (نمایش> نمایش میله‌ها) تا یک خط مبنا ارائه دهد که بتوانید متن خود را در آن بنویسید.

 

سند جدید

پانل لایه‌ها را باز کنید (Window> Layers) و عنوان لایه پیش فرض 1 را دوبار کلیک کنید تا نام لایه تغییر کند. نام را به عنوان دایرکتوری تغییر نام دهید و OK را کلیک کنید

 

روی نماد ایجاد لایه جدید در گوشه پایین سمت راست پانل لایه‌ها کلیک کنید تا یک لایه دوم بالاتر از راهنماها ایجاد کنید. تغییر نام به متن سیاه این فرایند را تکرار کنید تا دو لایه دیگر ایجاد شود، لایه اول سفید و لایه بالایی Blue Ampersand نامیده می‌شود.

 

پانل لایه

سطح 2

روی لایه متن سیاه کلیک کنید تا مطمئن شوید روی آن لایه کار می‌کنید. اکنون ابزار Type (T) را از پنل Tools انتخاب کرده و بکشید تا یک قاب متن مربع برای طراحی آرم تایپوگرافی ایجاد کنید.

 

یک حرف را در قاب تایپ کنید و قلم را روی Caslon 540 LT Std Roman، اندازه 150 امتیاز تنظیم کنید. پایین حرف را در خط پایه نشسته و توسط راهنما مشخص شده است. قاب متن را انتخاب کرده و> کپی، ویرایش> جای گذاری، ویرایش نامه را ویرایش کنید. قاب دوم را در سمت راست حرف بنشینید و بین دو حرف حدود 20 میلی متر فاصله داشته باشید.

 

فریم‌های متن

مرحله 3

به پنل Layers برگردید و روی لایه بالایی Blue Ampersand کلیک کنید تا فعال شود. یک قاب متن سوم ایجاد کنید و "&" را داخل آن تایپ کنید. قلم را روی Caslon 540 LT Std Italic، اندازه 170 امتیاز تنظیم کنید. برای کنتراست می‌توانید آن را با رنگ پررنگ بیرون بیاورید - در اینجا من از آبی شدید استفاده کردم، C = 86 M = 0 Y = 19 K = 0.

 

شهبانو

مرحله 4

لایه emersand آبی را قفل کنید و یک لایه به پایین، سفید پرش کنید. می‌توانید با ایجاد لمس رنگ سفید این حالت را ایجاد کنید که سمت چپ و انتهای حرف "W" توسط Holy پاک شده است.

 

ابزار بیضی (L) را انتخاب کنید و بکشید تا یک بیضی کوچک ایجاد کنید که در گوشه سمت راست بالای تپه قرار بگیرد. خط را روی [None] و پر را روی [Paper] تنظیم کنید. این کار را تکرار کنید تا یک بیضی کوچک دوم ایجاد کنید که در کاسه ماسه بازی قرار دارد.

 

متن پس زمینه را مسدود کنید

و کار شما تمام شد! یک تفسیر زیبا از نمادهای قدیمی، ساخته شده توسط یک شهبانو جسور.

 

طرح نهایی

فریم‌ها می‌توانند به آرم مهر و موم اقتدار بدهند

برخی از مارک‌ها به عنوان بخشی از هویت برند خود باید بیش از نام خود را بدست آورند. ممکن است مشتری از شما بخواهد رمز یا محل کار خود را نیز وارد کنید.

 

با استفاده از قانون A، B، C. می‌توانید قطعات مختلف را هنگام طراحی بر اساس نوع متعادل کنید، A نام شرکت است و باید بزرگترین عنوان باشد. B یک عنوان فرعی برای بزرگترین و مهمترین اطلاعات بعدی است. عنوان C کوچک‌ترین و کم اهمیت‌ترین متن است.

 

بنابراین در این مثال نحوه ایجاد یک آرم تایپوگرافی، هتل شرکت A، «نیویورک لندن پاریس» B است و خدمات کلاس جهانی از سال 1952" C است.

 

بدون قاب

همه متن به صورت Arial پررنگ و مشخص تعریف شده است. افزایش ردیابی (فاصله بین تمام حروف) نیز خوانش آرم را افزایش می‌دهد و به حروف فضای تنفسی می‌دهد.

 

همه چیز خوب است و متن متعادل به نظر می‌رسد، اما متن همچنان درست مانند متن به نظر می‌رسد. چگونه می‌توانیم آن را به چیزی شبیه لوگو تبدیل کنیم؟

 

کشیدن و قاب‌ها در طراحی مارک تجاری شما ساده هستند، اما گاهی اوقات نادیده گرفته می‌شوند. در چهار حرکت جامد سیاه و سفید، متن تبدیل به یک آرم کم اهمیت و کم اهمیت می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد